söndag 31 januari 2010

Mats Paulson "Barfotavisan"

4 kommentarer:

  1. Den är ju helt underbar, man längtar efter sommaren när man hör den här visan.

    SvaraRadera
  2. Hej Filimaran!

    Visst är den underbar! Det går att drömma sig bort en stund tycker jag. Härliga bilder är där också!

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Hej Anna-Karin!

    Barfota utan strumpor och skor...Kan den nästan utantill.

    Åh,vad jag längtar dit. I tidningen stod det att de hoppades på en bra vinter som förhoppningsvis skulle hålla till April....De var skidåkare ;-).

    Kramar / Suss

    SvaraRadera
  4. Hej Suss!

    Välkommen hit till sommaren! :)

    Den är väl helt underbar den här sången! Jag känner att jag blir så glad av den. Fina bilder var där också.

    Jag längtar också till sommaren. Till lätta kläder och att bara kunna gå rätt ut i solskenet. Eller sommarregnet också för den delen.

    Ja, är man skidåkare är man väl nöjd med vädret just nu, kan jag tänka. :)

    Ha en bra dag! Jag kikar in hos dig så snart jag kan. Jag har en del jobb utanför hemmet att ta hand om också, så jag hinner inte läsa så mycket just nu. Det kommer och går, hur mycket jobb jag har utanför hemmet.

    Ha en bra dag!

    Kramar
    Anna-Karin

    SvaraRadera